Send Os en hilsen

Tak fordi du besøger Errindlev Skytteforenings hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Marcus, d. 31-12-2018
Vi er kristne organisation dannet for at hjælpe mennesker med behov for økonomisk hjælp. Så hvis du går igennem økonomiske vanskeligheder, eller hvis du har økonomiske problemer, og du har brug for midler til at starte din egen virksomhed, betale dine regninger, kontakt os nu, vi tilbyder alle slags lån her, vi tilbyder 3% lån om året uden stress, kontakt os i dag for mere info via email: ckf53744@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu
Skrevet af Henrik Skovmand, d. 18-11-2016
Tusind tak for en dejlig aften på den fineste pistolbane jeg nogen sinde har været på.
På gensyn.
Skrevet af palle hansen, d. 07-11-2013
Et stort tillykke med jeres nye flotte skydebane ved errindlevhallen; godt gået!

(jeg tilføjer lige et billede fra et jubilæumsstævne i nyk.f.skytteforening hvor et par unge Errindlev skytter fjernede den sorte prik i skiven!)
Skrevet af Berrit Carlsen, d. 04-11-2013
Tillykke med jeres flotte nye skydebane.
Mange hilsner fra
DDS Storstrømmen.
Berrit Carlsen

Hej Simone! Ja da, det foregår tirsdag aften kl. 19.00 og koster 35,-kr. Vi starter på tirsdag den 13. august Mvh Bruno

Hej med jer, Kan man godt prøve pistol skydning hos jer? I så fald hvornår og til hvilken pris? Mvh. Simone

Hej Steen!
det kan du sagtens, du møder bare op en onsdag aften kl. 19.00 så er Bjarne eller Johnny klar til at guide dig igennem.
Mvh Bruno

kan man komme og prøve pistol ,, ?