Send Os en hilsen

Tak fordi du besøger Errindlev Skytteforenings hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Anders Lund Olsen, d. 15-03-2021
Når i lukker op igen, kunne jeg godt tænke mig at komme forbi og prøveskyde. Jeg skød med luftgevær som ung i Birkerød Skytteklub og det kunne være sjovt at komme i gang igen.

Prøver måske på tirsdag.
Hjemmeside:
Skrevet af Marcus, d. 31-12-2018
Vi er kristne organisation dannet for at hjælpe mennesker med behov for økonomisk hjælp. Så hvis du går igennem økonomiske vanskeligheder, eller hvis du har økonomiske problemer, og du har brug for midler til at starte din egen virksomhed, betale dine regninger, kontakt os nu, vi tilbyder alle slags lån her, vi tilbyder 3% lån om året uden stress, kontakt os i dag for mere info via email: ckf53744@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu
Skrevet af Henrik Skovmand, d. 18-11-2016
Tusind tak for en dejlig aften på den fineste pistolbane jeg nogen sinde har været på.
På gensyn.
Skrevet af palle hansen, d. 07-11-2013
Et stort tillykke med jeres nye flotte skydebane ved errindlevhallen; godt gået!

(jeg tilføjer lige et billede fra et jubilæumsstævne i nyk.f.skytteforening hvor et par unge Errindlev skytter fjernede den sorte prik i skiven!)
Skrevet af Berrit Carlsen, d. 04-11-2013
Tillykke med jeres flotte nye skydebane.
Mange hilsner fra
DDS Storstrømmen.
Berrit Carlsen

R der slet ikke noget skydning i weekender? Vi har en datter på efteskole som godt kunne tænke sig at prøve at gå til skydning, men hun kan jo kun i weekendee.

Hej Lone! Så er vi i gang og hvis I stadig har lyst til at prøve så ring eller skriv en mail til brunolarsen14@gmail.com så kan vi aftale en dag og tid Mvh Brun

Hej Lone! Selvfølgelig, Vi kontakter Dig lige så snart Vi får lov til at åbne Skytteforeningen igen. Prøveskydningen er gratis. Mvh Bruno

Hej Anders! Ja den Skydesimulator vi havde liggende er lukket og Vi har desværre ikke kunnet finde en ny. Hvis Du har en god ide tager Vi gerne imod. Mvh Bruno