Foreningens fremtid

Herunder er hvad vi skrev i januar 2013 hvor vi indledte byggeriet af den nye skydebane.

januar 2013

Ny Skydebane.

Så lykkedes det, vi og Errindlev Hallen går nu, i samarbejde med A'Byg i Øster Ulslev, i gang med at bygge en ny Skydebane, og vi kan slet ikke få armene ned igen.

Det faktum at vi nu går i gang med at bygge en helt ny Skydebane, det skyldes jo mange ting, den store indsats fra Errindlev Hallens Bestyrelse, og foreningerne tilknyttet Hallen, den store opbakning vi fik ved Borgermødet den 25. september med 60 deltagere, økonomisk støtte fra den Bertouch-Lehnske Fond, og Errindlev Sparekasse-Bikuben Fond(Legat), og bestemt ikke mindst lokale investorer.

Det havde jo selvfølgelig heller ikke kunnet lade sig gøre uden støtte, både praktisk og ikke mindst økonomisk tilskud og lån, 1.000.000,-kr., fra De Danske Skytteforeninger(DDS), og netop denne støtte kræver da også at vi hæver kontingentet væsentligt, og sammenholdt med at vi får Lollands mest moderne Skydebane, og det faktum at vi er Lollands billigste Skytteforening at være medlem i, må det vel siges at være rimeligt.

Nu skal vi så i gang med at bygge en ny skydebane, med alt hvad dertil hører, og det er rigtigt mange ting der skal tages hensyn til i en sådan fase.

Til dette arbejde med at etablere en NY Skydebane, ja det kræver en stor indsats, så her har vi brug for al den hjælp vi kan få, så hvis der er nogen der kunne tænke sig at blive skydeinstruktør, eller tage sig af Errindlev Skytteforenings Hjemmeside og Facebook, man kan også deltage i bestyrelsesarbejdet, den praktiske opbygning af skydebanen, eller bare kunne tænke sig at hjælpe os, ja så skal man bare kontakte Bruno Larsen på 29725626, brunolarsen14@gmail.com.

Og der skal ikke lægges skjul på at det er unge mennesker der savnes i vores kreds, men uanset alder, ja så er man altså alligevel hjerteligt velkommen, gennemsnitsalderen for vores bestyrelse er desværre på den forkerte side af de 59 år, derfor meget gerne unge mennesker, men hold Jer endelig ikke tilbage, vi har brug for Jer, og I får mulighed for at få indflydelse og sætte Jeres præg på opbygningen af en ”NY” Skydebane.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Hej Simone! Ja da, det foregår tirsdag aften kl. 19.00 og koster 35,-kr. Vi starter på tirsdag den 13. august Mvh Bruno

Hej med jer, Kan man godt prøve pistol skydning hos jer? I så fald hvornår og til hvilken pris? Mvh. Simone

Hej Steen!
det kan du sagtens, du møder bare op en onsdag aften kl. 19.00 så er Bjarne eller Johnny klar til at guide dig igennem.
Mvh Bruno

kan man komme og prøve pistol ,, ?

Du kan lide denne side