Reventlow Marked 2013

Et kig ind til Hilda og Keld Heick blev der også tid til

Der blev afholdt Reventlow Marked, den 22-24 aug., og lørdag og søndag var Errindlev og Ravnsborg Skytteforeninger med på Markedet sammen med en PR-trailer fra De Danske Skytteforeninger Og som det fremgår af det øverste billede var det en flot stadeplads, og der var godt gang i skydningen, idet der, på de to dage, blev afgivet mere end 4000 skud på luftgevær og pistol. Det var Line, Kenneth og Morten fra DDS, der stod for skydningen, og det siger vi mange tak for.
Som det ses på billederne ja så var det ALLE der kunne komme til at skyde.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

R der slet ikke noget skydning i weekender? Vi har en datter på efteskole som godt kunne tænke sig at prøve at gå til skydning, men hun kan jo kun i weekendee.

Hej Lone! Så er vi i gang og hvis I stadig har lyst til at prøve så ring eller skriv en mail til brunolarsen14@gmail.com så kan vi aftale en dag og tid Mvh Brun

Hej Lone! Selvfølgelig, Vi kontakter Dig lige så snart Vi får lov til at åbne Skytteforeningen igen. Prøveskydningen er gratis. Mvh Bruno

Hej Anders! Ja den Skydesimulator vi havde liggende er lukket og Vi har desværre ikke kunnet finde en ny. Hvis Du har en god ide tager Vi gerne imod. Mvh Bruno

Du kan lide denne side